منم عاشق سرعتم ،ولی نه هرجایی ،
بعضی وقتا دور موتورو تا 6/5  میکشونم ،
 دنده دو  80 ،دنده سه 130 ، دنده چهار 180  که عقربه دیگه چسبیده و بالاترشو نمیبینم !! 
 البته موتورو خودم بستم و یه کمی هم کاه و جوشو زیاد کردم
B-) cool قبلش حدود چند ماه مطالعه کردم و حضوری مخ چندتا مکانیکو زدم تا یاد بگیرم .
.
.
به هر حال ،وسط حیاط اینکارو کردم
 بنده خدا قیافه خانومم دیدنی بود
 اولش میگفت حتما تو خونه بازش کن منم ببینم
آخه  همیشه منو تشویق میکنه واسه کارای غیر متعارفم ( خدا حفظش کنه )
 (دوستای قدیمیم میدونن خانومم چی میکشه !! )
 در ضمن داشت دوره رانندگی میگذروند جو گیر شده بود
 بعدا که اوضاعو دید ، موتور متلاشی شده ، اینور ،جلوبندی ، اونور، 200 تا پیچ ....
و البته دو هفته روزی دو ساعت ترق تروق !!!
  گفت ببینم تو مطمئنی این لگنو میتونی ببندی ؟؟ البته دقیقا با این حالت
X( angry ،
 
 اونجا بود که نکات مهمی از خیانتهای شرکت ایرانی بوق------ (سایپا) مشخص شد
 و فهمیدم ماشینایی که سوار میشیم نه تنها علمی نیست بلکه به دلایل معلوم و نامعلوم
، خیلیم آشغاله واین تکنولوژی کپی شده ، حتی نکات و فوت و فنهای ظریف علمی 15 سال پیش خودشو که کارخانه فلک زده کره ایش رعایت میکرد ،
 نداره ،
که همه رو لیست کردم فرستادم واسه شرکت بوق
 با ارائه دلیل خصوصا نکات مهم ترمز و سیستم کولینگ و مکش هوا ،
 وحیفم اومد چند تا فحش ننویسم واسشون
:(fight) fight.
 پس اینکارم کردم
:puke! puke،
 ولی نمیدونم چرا ناراحت نشدن و باخنده تماس گرفتن منزل و گفتن
 خیلی باحالی پسر همه جمع شدیم دور مانیتور نامه طنزتو میخونیمو میخندیم
:(tv) tv

بگذریم  موتورو بستم و با همون استارت اول روشن شد :-)/\:-) high five

یه مداری هم طراحی کردم که اطلاعات موتور مثل مصرف سوخت لحظه ای،
دمای کوفت و زهر مار ، و حتی باز شدن درب خودرو ، کمر بند ایمنی و..
 رو روی مانیتور السی دی 16*2 کارکتر نشون میداد

http://khakdoni.persiangig.com/other/dastgah.jpg
(یکم میز کارم شلوغه که مهم نیست ...)
 با قابلیت کنترل دور فن موتور و تنظیم دمای کابین اخطار صوتی و نوشتاری عیوب خودرو به راننده و همچنین قابلیت اعمال محدودیت رانندگی از نظر سرعت و دور موتور و کد استارت ...
 
جون میداد واسه سواری ، رفتم کویر کاشان  روی دریاچه نمک تو پیچ و خمای ماسه ای مرنجاب دستی میدادم حال میکردم ،
 کوه خاک پشت سرم بود چقدر خوش گذشت 
آخ گفتم مرنجاب یادش بخیر ، چه دوستانی پیدا کردم .
دوستم عباس غمخوار میدونه چی میگم . ممنونم عباس که راهنمامون شدی و کلی بهمون حال دادی
دارم یه چیزایی از سفر مرنجاب براتون آماده میکنم ، مطمئنم وسوسه میشین که بزنین به کویر و بخش گمشده زیباییهای ایرانو ببینین جایی که شاید توی تخیل ما خالی باشه ولی پر از حرکت و نشاطه
برای همتون دعا میکنم و دوستتون دارم
زنده باد دوستای خوبم که شادن ، خودشونو میسازن و به همه دنیا انرژی میدن،
مفتی صادرات راه نندازین ها این از نفتم گرون تره

برچسب ها: سرعت، سایپا، مرنجاب، موتور، خاطره،

تاریخ : جمعه 30 تیر 1391 | 01:10 ب.ظ | نویسنده : مهدی خواجوی | نظرات
.: Weblog Themes By VatanSkin :.
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic